9 клас мистецтво

 



https://demkivbl.blogspot.com/2020/09/9.html?fbclid=IwAR2JMfj71oXY1hfVlHKcMSIrho4QRQRvoBPmH0GWVgo0766f-MYbH2k-kCM_aem_ATYNNkKwuvgCeYopxlzsc1C6Mk0RUvTYTi3piOrxby9XcVWT5-uq1fzDt7udZ5SgFsE&m=1



 07.12.2022. Тема Художні світи сюрреалізму

1.  Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1iOypN4sK66gUg2aS5JitJX7TPWueuv2w/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true2. 

2. Знайдіть цікаві факти про С.Далі та інших представників сюрреалізму.

Дякую за роботу.




Тема. Авангардизм.

1. Перегляньте  вступну відеопрезентацію   https://www.youtube.com/watch?v=gy-zKzIVfZw

2. Опрацюйте презентації  https://docs.google.com/presentation/d/1R89T9wMRsLGxHT2NjXAiKayFoO5mXUDo/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1jeojnczgxX1l98rYmruLTsmUqJhrhUnT/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

3. Виконайте онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3459850

Дякую за роботу.




Тема.  Експресіонізм.

Опрацювати презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1C_xhlnHNjq3VPi01LqWQIyNQScgwHHGW/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true


Дякую за роботу. 




Тема. Мистецькі стилі в культурі сучасності: імпресіонізм,символізм, постімпресіонізм, модерн. Узагальнення.

1. Виконайте узагальнюючі онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3048408



Тема. Творці українського модерну 

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1azXRdM29wZpvUYLtmxlBt0fOqEvB0A1-/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Перегляньте відео 

 https://www.youtube.com/watch?v=lzZL8nNQkqQ

https://www.facebook.com/tata.sawchenko/videos/%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%86%D1%96-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%83-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-7-%D0%B2-9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%96/1443475599063833/

Цікаві факти

У мальовничому куточку Поділля, в селі Печера, на березі Південного Бугу, розташована садиба Потоцьких. З колись багатого обійстя, до нашого часу зберігся лише парк і мавзолей-усипальниці, архітектура якого вражає.

З’явився мавзолей в парку в 1904 року на замовлення Костянтина і Яніни Потоцьких, останніх власників садиби.  Будівля за обрисами нагадує костел. Її автором є відомий архітектор Владислав Городецький. Він побудував усипальницю  безкоштовно, адже був близьким другом сім'ї. 

Мавзолей складається з підземної (власне склепу) та надземної частин (каплиці). У будівництві використовувалися різні матеріали: граніт, піщаник, бетон, дуб, призми люксфер та інші.

 Частина зовнішніх вікон були заповнені скляними цеглинами фальконе, виготовленими в Польщі на заводі Blumenthal & Steck у Варшаві, самі вікна не збереглися, окремі цеглини можна бачити в експозиції сучасного храмі. Склоблоки моделі №9 були зроблені у трьох кольорах: синьому, помаранчевому та блякло-зеленому та були викладені за певним малюнком.

У ніші апсиди  костелу-усипальниці розміщено велику вазу, з якої ніби вихоплюються язики полум'я. Саме під вазою міститься вхід до крипти, у якій поховали багатьох членів родини Потоцьких і Свейковських. Усі поховання за радянських часів були розбиті і пограбовані.

Інтер'єр усипальниці скромний, виконаний також у стилі романського модерну. Гранчасті колони брами, всередині яких раніше були невеликі дзвони – це вхідні ворота до усипальниці. Вони утворюють єдиний ансамбль із самою спорудою.

Варто звернути увагу на декоративні елементи усипальниці. Вони схожі на повітряне мереживо. Для досягнення такого ефекту використовувалася особлива техніка різьблення по мокрому бетону. 

    Дякую за роботу.



Тема. Модернізм

https://sway.office.com/3FFMvgxefMJ01xBo?ref=Facebook&fbclid=IwAR2zCoQxw_a08uktOMqlTs8GWF-p9XeBMlti13Oyyro0iiajM9nJP_IbZB4_aem_Ac1yqo2R10iWkWqK1XrYKiR-WuXBh1YK3e6RCkU8MINs_ou3zRnWyixSwTcPMv2_gkw


Тема. Модерн.

1. Виконайте оналайн-тестування на узагальнення вивченого матеріалу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2783458

2. Опрацюйте презентацію

 https://docs.google.com/presentation/d/1yQK8mhq5pbtJsVMHzJp3pYyLsaFm0oLU/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true


https://sway.office.com/IEyBkFL0PzvpxTzh?ref=Facebook&fbclid=IwAR28oua-LkIanzM_3w--nhKlzsR8eqWffnyP1I4rjZpFLGKIaU2PhbhUC1w_aem_Ab8mR2xA7BEr79reFJxtyw5rd50HcaWk-6Vg4qXJkfGTcHTV6L9j_JU2nA00Huh7Cg8


3. Виконайте вправу https://learningapps.org/13723504

Дякую за роботу.




Тема.  Тенденції імпресіонізму, символізму, постімпресіонізму в українському мистецтві.

1. Опрацюйте відеоматеріал, запишіть короткий конспект   https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=snrBrbnz0Yo&feature=share

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Fnjcl7J15Ks&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=JGURRYxk7I8&t=184s

Дякую за роботу.




Тема.  Постімпресіонізм.

1. Опрацюйтте презентацію та запишіть конспект 

https://docs.google.com/presentation/d/1yua1qs5tgYPyspJMab3qBbK-eKUOYREC/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте узагальнюючі онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2500410

Дякую за роботу.




Тема.  Символізм. 

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1gXYcLpI_d9AlPcXM5JhIqw0aB8Fa-yPq/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true


https://sway.office.com/peNomYpTjeO2qhwM?ref=Link&loc=play


2. Створіть свій малюнок у стилі символізму.

3. Виконайте онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2864951

Дякую за роботу. 



Тема. Імпресіонізм.

1. Опрацюйте матеріал в підручнику.

2. Перегляньте презентацію, зробивши короткий конспект.   https://docs.google.com/presentation/d/1aI5-Meq69mXUWzh_xLo-7CFCz0_PtVN8/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true


https://m.facebook.com/groups/296598155049888/permalink/1157994708910224/?


3. Виконайте онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7491028

Дякую за роботу.


_______________________________________________________________

06.06. 2022. Віртуальна мандрівка до музеїв світу.

Що ти знаєш про українських художників?

https://oselyaua.com/naskilky-dobre-vy-rozbyrayetesya-v-ukrayinskomu-zhyvopysi-test/?fbclid=IwAR0cgli-NufILKbgkwYReP6AtTVv3V3OoCyEPNE9aDiXgi8I_Y4SE5_dMY8_aem_AeJZ7UPJdVpqgSKN-wLAtR-CqKXrbrF2mB09MOwCxsqxXD79cWZ1hPHtgh3VcG3zkTI


https://museum-portal.com/


https://osvitanova.com.ua/posts/3833-150-virtualnykh-ekskursii-muzeiamy-svitu-i-ukrainy


30.05.2022. Тема. Мистецтво у діалозі культур. Українці в світі. Культура української діаспори.

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1Mo3CmSj9xmkNj_eY3uORG50GsL3pLNdc/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

Дякую за роботу.




Тема. Культура рідного краю. Пам’ятки культури і мистецтва рідного краю. Вінниччина.

1. Опрацювати відеопрезентацію https://drive.google.com/file/d/1x_sZypoICXeaTFNdNG7LKSSTrr7gPvtJ/view?usp=sharing

https://ukrainaincognita.com/vinnytska-oblast/10-punktiv-vinnychchyny-yaki-varto-vidvidaty (10 пунктів Вінничини, які необхідно відвідати)

Культурна спадщина Гайсинщини http://hnlib.vn.ua/?page_id=5069

2Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 23.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9197329

Дякую за роботу.




16.05.2022. Тема. Культурні регіони світу. Полікультурність України. 

1) Полікультурний світ.  У сучасному суспільстві стає дедалі очевиднішим, що людство розвивається шляхом розширення взаємозв’язків між різними народами і країнами в різних сферах життя: економіці, мистецтві, освіті тощо. Сьогодні неможливо відшукати етнічні спільноти, які б не відчували на собі вплив із боку культур інших народів. Отож, і мистецтво певної країни стає духовною цінністю не лише народу, який живе в ній, але й усієї світової спільноти та кожної окремої особистості. Яким чином, наприклад, в епоху класицизму, відбувалося взаємопроникнення різних культур?

Наведіть приклад взаємопроникнення культур інших народів у музичному мистецтві.

Завдяки сучасним засобам передачі різноманітної інформації, доступності внутрішній світ сучасної людини значно розширився, став багатшим. Долучаючись до літератури, архітектури, кіно, театру, живопису, скульптури різних народів та епох, ми пізнаємо навколишній світ. Саме таким чином ми збагачуємось, підвищуємо свій культурний рівень.

Як ви гадаєте: чи не може таке швидке взаємопроникнення культур призвести до втрати власної національної культури, самобутності?

Указом президента України 2017 рік оголошено роком Японії. Були розроблені різноманітні заходи року Японії в Україні: перегляд японських кінофільмів, виставки картин японських художників, концерти дружби, презентації видів спорту, японської музики, фестиваль повітряних зміїв тощо.

2) Культурні регіони світу. Організація ЮНЕСКО розробила концепцію культурних регіонів світу. Розглянемо найбільш суттєві риси деяких з них.

Арабо-мусульманський регіон охоплює арабо-мусульманські країни Середньої і Передньої Азії, Близького Сходу, Північної Африки. В основу мистецтва цього регіону покладено традиційну мусульманську ідеологію. Центральним образом мусульманської культури є чудовий сад – символ раю. Основною культовою спорудою є мечеть – центр мусульманського міста, осередок культури. Мечеті повторюють місце першої проповіді Мухаммеда в Медині: прямокутний двір з водоймою у центрі, огороджений по периметру критими галереями. Обов’язковим архітектурним елементом є галерея з міхрабом – нішею, спрямованою на Мекку. З 8 століття важливою ознакою соборної мечеті стає мінарет. Після завоювання частини християнського світу араби замість галереї з міхрабом стали використовувати приміщення християнських храмів. Відомі два типи мечетей: колонні і купольні. Шедевром першого типу є мечеть у Кордові. Видатний зразок купольної споруди – «Блакитна» мечеть султана Ахмеда. Унікальним явищем арабської культури є арабеска – складний візерунок, побудований на ритмічному повторенні геометричних фігур і рослинних мотивів. Араби творчо опанували досягнення більш культурних підкорених ними народів, створили вишукану культуру, що вплинула на середньовічну європейську.

Африканський регіон охоплює Африку на південь від Сахари. Традиційне африканське мистецтво – мистецтво народне, сягає в глиб віків. Традиційна скульптура представлена масками і статуетками. Багатоетнічний склад населення зумовив різноманітне музичне мистецтво, тісно пов’язане з магічними обрядами. Африканський танок – дивне поєднання звуків (ритм барабану, вокал), рухів, яскравих барв. Музика африканських рабів вплинула на формування нової американської та європейської музичної культури.

Індійський культурний регіон охоплює Південно-Східну Азію. Центром його є багатоетнічна та полікультурна Індія, у якій співіснують біля 900 мов та їх діалектів. Індійці мають древню літературу, представлену багатьма розвиненими жанрами, музичне, танцювальне, театральне мистецтво, живопис, багату і своєрідну архітектуру. Основою світосприйняття індусів є віра у нескінченні перевтілення душі, що наповнює оточуючий світ у їхній уяві нерозривною єдністю форм і змісту. Прикладом такої єдності є храм бога Шиви в Кхаджурахо (Х-ХІ ст.). Іншим типом культових споруд є так звані «ступи», присвячені шануванню Будди, та печерні храми, прикрашені скульптурами, різьбленням та кольоровими фресками.

Далекосхідний культурний регіон охоплює Китай, Корею та Японію. Основою китайської культури є ідея гармонії двох протилежних начал - чоловічого, небесного та жіночого, земного. Втіленням ідеї гармонії між небом та землею є храм Неба у Пекіні. Для Японії характерна надмірна увага до створення штучно гармонізованого простору з використанням максимальної кількості елементів у їх природному стані. Широко відомі японські сади та парки, у тому числі «сади каменів».

Латиноамериканський культурний регіон охоплює країни Латинської Америки. Латиноамериканське мистецтво виникло внаслідок змішування індіанської, африканської та європейської (іспанської, португальської) культур. Елементи культури доколумбової Америки активно використовували видатні майстри сучасного мексиканського монументального живопису Д. Рівейра та Д.А. Сікейрос. Найбільш відомою є музична і хореографічна культура регіону, що історично формувалась з трьох коренів – індіанського, креольського та африканського. Це бразильська самба та кубинська румба, аргентинське танго.

Північноамериканський регіон охоплює країни Північної Америки. Населення Америки дуже строкате: європейці, що почали заселяти Північну Америку наприкінці ХVІ ст., кольорове населення – американські індіанці, африканці, мулати, китайці, японці та ін.. Культура в Америці – це простір, швидкість, кіно, технології… і великі письменники: Фенімор Купер, Уолт Уїтмен, Едгар По,Джек Лондон, Ернест Хемінгуей та багато інших.

Європейський культурний регіон охоплює Грецію, Італію, Францію, Іспанію,Велику Британію, Німеччину, Нідерланди, Австрію, слов’янські країни.

Основні особливості Європейського регіону:

1. Швидкі темпи зміни суспільно-економічних епох;

2. формування основних культурних стилів;

3. динамічне освоєння природного середовища;

4. створення машинного виробництва;

5. лідерство у світовому культурному розвиткові.

Європейський культурний регіон - це не стільки територія, скільки особливий спосіб співжиття соціумів, система цінностей, прогрес у всіх сферах буття.

3) Діалог культур. Жодна національна культура сама по собі не може претендувати на право бути пануючою. Кожна національна культура являє собою сукупність неповторних і незамінних цінностей, оскільки через свої унікальні традиції та форми художньої культури кожен народ заявляє про себе усьому світові. З відкриттям меж між європейськими державами підсилюється мобільність людей, зростає їхнє прагнення до вивчення інших культур, до встановлення й підтримки різного роду культурних відносин усередині своєї країни та за кордоном. Міста Європи перетворюються в багатомовний простір, у якому співіснують різні національні культури.  Актуальним стає вміння людей жити у злагоді, навіть якщо їхні традиції та звички протилежні. Розумним шляхом до об'єднання може бути тільки діалог культур. Якщо світові культури є у певному розумінні «особистості», то між ними повинен існувати нескінченний «діалог». При такій діалогічній зустрічі двох культур вони не зливаються й не змішуються, кожна зберігає свою єдність і відкриту цілісність, але вони взаємозбагачуються».

Чудовим зразком полікультурності, діалогу Заходу і Сходу є китайський павільйон і японська пагода в м. Брюссель (Бельгія), мавританського стилю – палац Альгамбра в м. Гранада (Іспанія) та ін..

Орієнталістичний дух в європейському образотворчому мистецтві відчутний у творчості і Вінсента Ван Гога, Поля Гогена, Анрі Матіса. Ван Гог та Гогег у свій час покинули розвинену європейську цивілізацію, щоб відшукати смисл життя у первісності існування інших народів. Ці відчуття вони передали у своїх картинах: «Таїтянки», «Момент істини» Гогена тощо.

Світової слави здобув український живописець Іван Марчук. Тривалий час він проживав у Австралії, Канаді й США. Доробок митця налічує близько 5000 картин, які він систематизував у цикли. 42 твори належить до циклу «Шевченкіана», за що художник був удостоєний Національної премії імені Т. Шевченка. Завдяки своїй техніці «пльонтанізму» Іван Марчук  потрапив до рейтингу 100 геніїв сучасності, який уклала британська газета «The Daily Telegraph». Нині митець живе і працює в Києві.

Видатний художник-реаліст Ілля Рєпін (1844-1930) народився на Харківщині. Мешкаючи за межами малої Батьківщини, він завжди з любов’ю згадував Україну і присвятив їй значну кількість творів: «Українка біля тину», «Запорожці пишуть листа турецькому султану», «Бандурист», «Вечорниці», «Українська хата», портрет Т.Шевченка та інші.На батьківщині художника в Чугуєві відкрито меморіальний музей, а в Києві – встановлено пам’ятник.

Багато українців виявили свої таланти в країнах Європи.

Світове виконавське мистецтво збагатила своїми творчими здобутками славетна українська співачка Соломія Крушельницька (1872-1952). Вона володіла чарівним лірико-драматичним сопрано. Співачка виступала на багатьох музично-драматичних сценах світу (міланській Ла Скала, паризькій Гранд-опера, лондонській Ковент-Гарден). Виконуючи провідні оперні партії (Аїда, Соломея, Чіо-Чіо-Сан тощо), вона не забувала знайомити зарубіжну публіку із українською народною піснею.

Видатний український танцівник, хореограф, теоретик балету Сегій (Серж) Лифар після стажування в Італії стає лідером балетної трупи антрепренера С.Дягілєва в Парижі. З високою майстерністю він виконував провідні ролі майже в усіх найвідоміших балетах цієї трупи. Сучасники називали його «богом танцю», «добрим генієм балету XX століття». За 26 років роботи в Опері Лифар виховав одинадцять зірок балету. Сергій Лифар дуже любив свою Батьківщину. Яскравим прикладом цього є те, що він на пропозицію президента прийняти громадянство Франції відповів: «Але я ніколи не був і не буду французом, бо я українець і батьківщина моя Україна». Він так і залишився «персоною без громадянства» — не міг зректися свого коріння, предків, землі, де він народився. «Навіть прекрасний блискучий Париж не зміг примусити мене, киянина, забути мій широкий, величавий Дніпро», — говорив він.

Ідеалом «людини культури» є така людина, яка шукає власні відпо­віді на «вічні» питання буття. Під час цього пошуку вона вступає в діалог з культурами різних історичних епох, зокрема сучасності. Метою учасників діалогу культур є досягнення взаєморозуміння при всій можливій різниці їхніх поглядів, вірувань і традицій.

На жаль, розмаїття культур має і певні вади, які виражаються в упередженому ставленні до інших людей на підставі їхніх релігійних вірувань, раси, національного походження, що може стати причиною конфліктів. Щоб запобігти конфліктам у суспільстві, основою якого є розмаїття поглядів, слід на перше місце поставити виховання в собі толерантності — терпимості до чужих поглядів, вірувань, політичних уподобань та позицій, поведінки тощо.

Полікультурна особистість має здатність до вільного діалогу з представниками різних культур, що відкриває можливості для взаєморозуміння. Вона готова до міжнаціонального спілкування й співробітництва з представниками різних етнічних груп, спрямована на встановлення добросусідських відносин з усіма народами і прагне підвищити загальну культуру за рахунок взаємного збагачення досвідом духовного розвитку, освоєння культурних досягнень всіх народів.

1) Полікультурність України.

На території сучасної України, завдяки її географічному розташуванню, проживає понад 100 націй і народностей. Відтак склалась унікальна ситуація розмаїття культур у всіх різновидах: етнічному, мовному, релігійному. В дослідженнях учених українське суспільство характеризується як багатокультурне. Сьогодні з’являється можливість не лише вільного розвитку кожної національної культури, а й постійного їхнього зближення в полікультурному просторі України.

Так у нашій країні є приклади архітектурних споруд різних націй і народностей: арабський культурний центр в Одесі, мечеть на честь Сулеймана та Роксолани в Маріуполі, мечеть Ахать-Джамі в Донецьку, китайський місток в Білій Церкві (Олександрійський парк) тощо.

Не менш важливим є питання інтеграції українського мистецтва у світовий культурно-мистецький простір з метою обміну досвідом у цій сфері та підвищення ролі культури у формуванні позитивного іміджу України у світі. У цьому напрямку влаштовуються різноманітні заходи, зокрема місцеві, регіональні та міжнародні музичні фестивалі, конкурси, творчі зльоти, семінари, конференції тощо.

Проводяться Дні культури різних держав в Україні, виставки робіт українських художників у містах Європи, концерти музичних гуртів, хореографічних колективів.

Зміцнення громадянсько­го суспільства через гармонізацію інтересів його до культури інших народів є потенціалом розвитку сучасних держав та ре­алізації їх соціально значущих функції.

Мистецька скарбничка:

Полікультурне суспільство – термін, що вживається стосовно регіонів, де історично проживають представники двох та більше етнічних груп.

Художній образ – розкриття реальних явищ через особливе й індивідуально неповторне.

Толерантність – ставлення з повагою до іншої точки зору, вірувань, прагнення зрозуміти відмінну від власної позицію, терпимість, поблажливість до когось або чогось.

Мечеть – культова споруда, храм для молитов у мусульман.

Пагода – буддистська чи індуїстська споруда культового призначення. У різних країнах до пагод зараховують різні типи споруд.

Матеріал взято з https://sites.google.com/view/music-and-art-shepsheley.

Дякую за роботу.



09.05.2022. Тема. Поліхудожний образ світу. Поліхудожні явища сучасної культури.   Синтез  мистецтв.            

1. Опрацюйте презентацію 

2.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 23.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7830643

Дякую за роботу.




Тема. Культура рідного краю. Пам’ятки культури і мистецтва рідного краю.   Культурно-мистецькі заклади


1. Опрацюйте презентацію, зробивши короткий конспект

https://drive.google.com/file/d/15D701kjKAX4a8ZtOfZWRkYA87z2Ckuiv/view?usp=sharing

Д/з . Обрати  культурну пам'ятку мистецтва України, створити  презентацію і презентувати на онлайн-уроці.                       

  Дякую за роботу.


Фотомистецтво https://sway.cloud.microsoft/jDlnfQ51YIC0m8Cr?ref=Link&fbclid=IwAR3KLMV0LBLhF52KYSDHojriPRXMSLfCLGFtsWnNuptxhy8JCpcDXzpQY2A_aem_AQw25I_hb6UyhGkTAQW-CtIxmkwlRfZqlr9LwQO0eacxLpvzv9BAVxakD1wsPkGnXuY&mibextid=adzO7l



11.04.2022. Тема. Художня культура і середовище. Фотографія, дизайн, реклама.

1. Опрацюйте презентацію, записавши конспект

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 23.00. Спроба дається лише одна. Успіхів! 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7858100

Дякую за роботу.




04.04.2022. Тема. Видове та жанрове розмаїття на телебаченні. 

           Індустрія на телебаченні в Україні.   

1.Опрацюйте презентацію 

2.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 23.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7982770

Дякую за роботу.


Професії кінематографа

https://sway.cloud.microsoft/2aO6RerAwp3fMc8j?ref=Link&loc=endofstory



21.03.22. Тема. Телебачення як мистецтво та засіб комунікації. Професії на          телебаченні. Відеокліп.

https://sway.cloud.microsoft/N2ruL3floGYGaukU?ref=Link&loc=play&fbclid=IwAR1px49vrbAKE2fHZx5mMN5Xmf5-bl9_MkoGwiDI8wxeAmoXKb5stvkTszY_aem_ATWdYQ9YduTS8NojwFBYabqfqQIdm_IJ5U6SplnoPogZug98CmHs8WM7rac7JPkO8aY&mibextid=adzO7l


https://drive.google.com/file/d/11ZnAV_qwMuvC2LRU36iwGKzcYDDNTbMr/view?usp=sharing

2. Опрацюйте матеріал у підручнику ст.140-145

3.Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до наступного уроку. Спроба дається лише одна. Успіхів!

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6695829

Дякую за роботу. 





14.03.22. Тема. Український кінематограф. Персоналії українського кіно.

1. Опрацюйте презентацію, записавши конспект в зошит.

 https://drive.google.com/file/d/1fBsdGTSiqiaosouiuckycTUzsNrajymR/view?usp=sharing

2.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до наступного уроку. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8741542

Дякую за роботу.



Тема.   Митці, що творили стиль у різних кінематографічних школах світового кіно. Азійваський кінематограф.

https://docs.google.com/presentation/d/1mCy4-nKETgtrNvQrJd--MTRRWAbCm66W/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

Виконати онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1889620



Тема. Творці українського модерну. 

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1azXRdM29wZpvUYLtmxlBt0fOqEvB0A1-/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням  

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 

Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 17.00. Спроба дається лише одна. Успіхів! 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1423650

Дякую за роботу.




Тема. Модерн.  

1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=UIpGu_lSAZo&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Д/з Створіть ескіз сучасного інтер'єру будинку чи квартири в стилі модерн.

Дякую за роботу.




Тема. Тенденції імпресіоналізму, символізму, постіспресіонізму в українському                мистецтві.

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1MAZhbOlCbMrN0urtKdret8ITnxVxBk4V/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням з вивченої теми "Імпресіонізм, постімпресіонізм" 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 17.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3445244

Д/З  Самостійно дослідіть, у картинах яких сучасних українських художників відчутні впливи імпресіонізму і постімпресіонізму. 





Тема уроку. Постімпресіонізм

1. Виконайте онлайн-тести за посиланням з вивченої теми "Імпресіонізм" 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 17.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7116708

2. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1yua1qs5tgYPyspJMab3qBbK-eKUOYREC/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

Дякую за роботу.




04.02. Тема.  Жанри кінематографу

1.Опрацюйте презентацію, запишіть жанри кіно


2. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Увага! Пройти тести до 23.00. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3125809

Дякую за роботу!






21.01. Тема.  Мова кіномистецтва. Засоби виразності у кіно.

1. Опрацюйте відеоурок та запишіть конспект в зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=AuAFE4oRaEU&ab_channel=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8BICTV

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. 
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
Пройти тести до наступного уроку. Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2886096

Дякую за роботу!






14.01. Тема.  Кіномистецтво. Види кіно.

Опрацюйте відеоурок та запишіть конспект в зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=9ucnwCpRkX8&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%A0%D1%94%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%85

Дякую за роботу!





____________________________________________________________________________________________________________________




Тема. Мистецькі стилі в культурі сучасності: імпресіонізм,                       символізм, постімпресіонізм, модерн.                                               Узагальнення.

Тестові завдання.

Учень ______________

1. Назвіть лідерів школи модерну: 

а) Леонардо да Вінчі, Мікеланджело Буонаротті, М. Лисенко, Ейфель; 

б) В.Орт, Отто Вагнер, Е. Гімар, І. Левинський;

 в) К. Малевич, В.Кричевський, О.Берделі, Г. Клімт.

 2. Храм Святого Сімейства створив:

 а) В. Кричевський;     б) А. Гауді;     в) М. Врубель.

 3. Назвіть українських архітекторів-модерністів:

 а) Кричевський, Городецький;     б) Растреллі, Малевич;     в) Куїнджі, Кустодієв.

 4. Англійський художник Обрі Берслі відомий як: 

а) графік;        б) ілюстратор книжок;      в) архітектор-модерніст.

 5. Густав Клімт, Альфонс Муха, це: 

а) художники-карикатуристи;       б) художники-графіки;      в) художники-модерністи.

 6. Георгій Нарбут, це: 

а) російський художник;     б) український художник;      в) австрійський художник;

 7. Стиль модерн, це:

а) імпресіонізм, фовізм, авангардизм; 

б) ар-нуво, сецесіон, югендстиль;

в) символізм, кубізм, модерність.

 8. Умовне позначення предмета, явища, образу в мистецтві, це

а) містика;      б) синестезія;     в)символізм.

 9. Образ, в якому зображення має переносне значення, це:

 а) синестезія;      б) алегорія;      в) ідейність.

 10. Олександр Скрябін, це

а) художник-алегорист;     б) композитор-символіст;    в) архітектор-модерніст;

 11. Картина, яка дала назву стилю імпресіонізм: 

а) К. Моне «Руанський собор»;

б) Едгар Дега «Танцівниці в блакитному»;

 в) Клод Моне «Схід сонця»

 12. П’єр Огюст Ренуар писав картини на тему:

а) природа на пленері;

 б) дозвілля і відпочинок на природі;

в) друзів та знайомих на природі.

 13. Француз Огюст Роден, це:

а) художник-імпресіоніст;      б) скульптор-імпресіоніст;     в) композитор-імпресіоніст.

 14. Поль Сезан, Поль Гоген, Вінсент Ван Гог, Анрі де Тулуз-Лотрек, це

а) художники-імпресіоністи;   

б) художники-постімпресіоністи;

 в) художники-неоімпресіоністи.

15. Вінсент Ван Гог 11 разів малював

а) живі квіти;    б) соняшники;   в) жовте сяйво.

 16. Творчість неоімпресіоністів належить до

а) імпресіонізму;         б) постімпресіонізму;         в) модернізму.

 17. Пленер, це:

а) природа;      б) повітря;          в) краєвид.

 18. Пуантилізм, це

а) зображення чистими кольорами;    б) зображення мазками;  в) зображення крапками.

 19. Дивізіонізм, це: 

а) використання чистих тонів;

б) розкладання складних тонів;

в) використання всієї палітри кольорів.

 20. Народження кубізму знаменувала картина : 

а) П.Пікассо «Авіньонські дівчата»;

б) Х.Брак «Жінка з гітарою»;

в) Ферман Леже « Акордеон»

 21. На полотнах митця панували реалізм, постімпресіонізм, кубізм, неокласицизм, сюрреалізм – це сказано про: 

а) Ж. Брака;     б) П. Пікассо;    в) Ф. Леже.

 22. Український і американський митець Олександр Архипенко був: 

а) художником імпресіоністом; 

б)скульптором модерністом;

в) композитором футуристом.

 23. Твір «Арлекін»: 

а) скульптура-модерн Джакомо Балла;

 б) улюблений персонаж П.Пікассо;

в) музичний твір до театральної п’єси.

 24.  Використання наклейок з різних матеріалів при створенні твору, це: 

а) кубізм;          б) колаж;           в) модернізм.

 

0,5 бала за відповідь                                                   всього балів _____


Немає коментарів:

Дописати коментар