3 клас

 Музичний портрет. Тривалості нот.

 Музичний портрет - це портрет характеру героя. У музиці на відміну від живопису, на перший план виходить зображення характеру та настрою героя, а зовнішність можна уявити, використовуючи власну фантазію.

1. Перегляньте сюжет, пригадайте, які існують тривалісті нот.

https://www.youtube.com/watch?v=DlCvA7PHcg0

2. Розучіть нову пісеньку "Дитинство моє веселкове " https://www.youtube.com/watch?v=xaFy_EOqKPY

3. Пограйте гру "Тривалості нот"   https://learningapps.org/16585414

Дякую за роботу.




 Мандруємо водою. Музична форма.

1. Опрацюйте віеоурок https://www.youtube.com/watch?v=RhbJa7mvkpw

2. Повторіть пісеньку "Я малюю"   https://www.youtube.com/watch?v=GRfQ16AhsiI

Дякую за роботу.



 Мандрівки Україною. Куплетна форма. Нотний запис.

1. Виконайте фізкультхвилинку, мандруючи Україною https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA

2. Розучіть пісеньку "Я малюю"   https://www.youtube.com/watch?v=GRfQ16AhsiI

3. Запиши схему куплетної форми в зошит


4. Повтори назви ноток і запиши їх в нотному зошиті, підписавши кожну нотку.

 Дякую за роботу.



______________________________________________________________

Тема. Композитор.

 1. Розучи пісеньку "Канікули"   https://www.youtube.com/watch?v=1reWwbJf3qc

2.  Спробуй себе в ролі композитора, створи електронну музику.

https://musiclab.chromeexperiments.com/

Дякую за роботу. 



30.05.2022. Тема. Музика навколо тебе. Узагальнюючий урок 

1. Перевір свої знання https://learningapps.org/14562220

https://learningapps.org/19393886

2. Вивчіть  пісеньку "Мамині руки" https://www.youtube.com/watch?v=KrG3EcEatpo

Дякую за роботу.



23.05.2022. Тема. Людина -творець, людина-митець. Оркестр. Диригент.

ОРКЕСТР - це певний колектив музикантів-інструменталістів, які разом виконують музичний твір.

ДИРИГЕНТ. Диригент не просто стежить, щоб всі грали узгоджено. Він ретельно продумує задум композитора - характер звучання музики. Він розучує твір з виконавцями, вказує, коли потрібно вступити тому чи іншому інструменту, як швидко чи повільно, голосно чи тихо повинен той грати.

Диригент потрібен в опері в симфонічному оркестрі, у хорі і в ансамблі пісні і танцю - скрізь, де музику виконує великий колектив. Хором керує диригент-хоровик-хормейстер.

У диригента повинен бути чудовий слух, володіти якимось (а краще - багатьма) музичним інструментом.

1. Склади пазли "Інструменти симфонічного оркестру" https://learningapps.org/11700328

2. Розучіть нову пісеньку "Мамині руки" https://www.youtube.com/watch?v=KrG3EcEatpo

3. Рубрика ДУЖЕ ЦІКАВО! https://www.youtube.com/watch?v=-tlGnOYAdbw&ab_channel=UA%3A%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B8%D0%B9

Дякую за роботу.




16.05.2022. Пісні про найдорожче. День вишиванки.

Цьогоріч ми відзначаємо День вишиванки 19 травня 


1. Переглянь пізнавальне відео про вишивку регіонів України   https://www.youtube.com/watch?v=a2yATdDoSvk&ab_channel=%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%8E%D1%87%D0%B8%D0%B9%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%A2%D0%86%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%90

2. Послухай нову пісеньку "Рушничок" та розучи її  https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU

3.Зашифруйте своє вітання в програмі Текстова вишивка https://vyshyvka.ukrzen.in.ua/

Дякую за роботу. 




09.05.2022. Тема. "Мама- це радість, Мама - це свято. Мама - це пісня, це сонячний світ..." Пантоміма. 

1. Прослухайте та розучіть нову пісеньку присвячену найріднішій людині - МАТУСІ  

https://www.youtube.com/watch?=KrG3EcEatpo&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

ПАНТОМІМА - це мистецтво, в якому актори виражають суть вистави за допомогою жестів, пластики, міміки.

Розглянь зображення музичних інструментів. За допомогою пантоміми зобрази гру на цих інструментах так, щоб твої рідні могли впізнати. 

Дякую за роботу.





02.05.2022. Тема. Пісня народна. Композитор. Пісня композиторська.

Композитор. Були часи, коли цим словом називали будь-кого, хто займався композицією, якої б галузі мистецтва це не стосувалося. Адже в перекладі з латинської мови термін СОМРОSITOR - перекладається як автор, упорядник будь чого, навіть до складання (композиції) букетів.

Але згодом, починаючи з XVI століття цей термін стали вживати як "письменник музики".

Щоб стати композитором: з дитинства треба вчитися грати на музичному інструменті, добре знати музичну теорію, гармонію, вивчати історію музичного мистецтва. Знатися на творчості великих композиторів минулого і сучасності.

1. Повторіть пісеньку "Цьомки для мами"

2. Уявіть,що ви композитори і пограйте в гру https://musiclab.chromeexperiments.com/

3. Виконайте руханку і відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=OMSru29tpY0

Дякую за роботу.




25.04.2022. Тема. Погода у моїй родині. А капела. Акомпанемент.

1. Опрацюйте відеопрезентацію, прослухайте музичні твори та вивчіть пісеньку


2. Прослухайте пісню у виконанні Ніни Матвієнко. Зверніть увагу, чи є акомпанемент?

3. Прослухайте пісню "Два кольори". Ця пісня виконується акапельно чи ні?

4. Розучіть нову пісеньку "Цьомки для мами"

Дякую за роботу.




18.04.2022. Тема. Диво Великоннє у піснях звучить. Концерт як форма сценічного дійства. 

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4oB-W1rl4i0&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

Звучання якого інструменту підкреслює особливий святковий настрій у цій пісні? (дзвоники)

Перед усіма визначними святами у більшості народів побутує звичка виконувати приурочені до цих свят свівочо-музичні виступи. Такі виступи залюбки відвідують як дорослі так і діти, цілі сім'ї. Такі виступи зазвичай називають КОНЦЕРТАМИ.

Концерт - це привселюдне виконання музичних творів, балетних, естрадних та інших номерів за певною програмою.

Виконайте руханку https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

Виконайте нову пісеньку https://www.youtube.com/watch?v=gDveg-Yuexo&ab_channel=%D0%90%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%95%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0

Дякую за роботу. 




11.04.2022. Тема. Погода у природі. "Сонце радість викликає".                                                 Танець. Пластика рухів.

ТАНЕЦЬ, ТАНОК - вид мистецтва, де художні образи стровюються засобами пластичних рухів людського тіла під ритмічний супровід.

Як і пісня, танець існує в житті людини з давніх давен. Природна потреба висловити свої емоції в русі зробила танець супутником її життя.

Музика, яка супроводжує танці, може бути вокальною, вокально-інструментальною, чисто інструментальною.

1. Перегляньте танцювальні відеофрагменти і визначіть якого виду танець...

https://www.youtube.com/watch?v=rHxS7109uV8&ab_channel=NadiiaKrykhovetska

04.04.2022. Тема. Погода в природі. “Місячна магія”. Колискова.

1. Виконай фізкультхвилинку. https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ&ab_channel=CreativeTeacher

2. Переглянь відеосюжет https://www.youtube.com/watch?v=Rsrc51HIkVg&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

Як ти гадаєш, про які пісні сьогодні піде мова? Так про "місячну магію" - КОЛИСКОВУ

Колискова пісня - народна пісня, що служить для заколисування дитини.
Вона має спокійний монотонний характер, одноманітні слова у приспіві.


Дякую за роботу.





28.03.2022  Тема. Приховані можливості речей (струнні інструменти). Регістр.

1. Прослухай саунтрек до кінофільму "Пірати Карибського моря",в якому солірує скрипка.

https://www.youtube.com/watch?v=HlYe6SIPCCY&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%9C%D0%B5%D0%B7%D1%80%D0%B8%D0%BD

Струнні інструменти поділяються на дві основні групи - щипкові та смичкові.

ДІАПАЗОН - відстань від найнижчого до найвищого звуку, який може відтворити інструмент чи голос. 

Різні відрізки діапазону, що відрізняються один від одного якістю звучання, називають РЕГІСТРАМИ. 

Подорожуй віртуальним музеєм музичних інструментів

https://drive.google.com/file/d/1T8V-VJcHBWc1n0-Ca5SmOHySxDrkbA8h/view?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=rqD_rOZDEmg&ab_channel=%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F

2. Перегляньте інший відеозапис до кінофільму "Пірати Карибського моря", які музичні інструменти вам вже відомі, спробуйте їх назвати.

https://www.youtube.com/watch?v=Lw_Qlu4Y1dk&ab_channel=PRORK

Дякую за роботу.




21.03.22.  Тема. Приховані можливості речей. Духові інструменти. Тембр.

1. Перегляньте відеозапис з кінофільму "Пірати Карибського моря", які музичні інструменти вам вже відомі, спробуйте їх назвати.

https://www.youtube.com/watch?v=6zTc2hD2npA&list=RDLw_Qlu4Y1dk&index=5&ab_channel=AucklandSymphonyOrchestra

Сьогодні ми знайомимося з духовими інструментами

Духові́ музи́чні інструме́нти — інструменти, що являють собою різні за розмірами та матеріалом трубки, в яких внаслідок коливання стовпа повітря, що міститься в них усередині, утворюється звук.

Характер звука духових музичних інструментів залежить від форми та обсягу повітря в них, способу видобування - вдування повітря в канал інструмента, механізму виникнення коливань та матеріалу, з якого виготовлено. Зміна частоти коливань, а відповідно і висоти звуку інструменту досягається музикантами у два способи:

  • збільшуючи або зменшуючи обсяг звучного стовпа повітря за допомогою спеціальних пристосувань — клапаніввентилів,  якими музикант керує пальцями;
  • сильнішим вдуванням розсікаючи стовп повітря на  частини, внаслідок чого починає звучати не основний тон, а кілька.



Виконайте пісеньку  
https://www.youtube.com/watch?v=PWhvH2ABf3M&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

Дякую за роботу.





14.03.22.  Тема. Приховані можливості речей. Ударні музичні інструменти.

1.Перегляньте відео. На яких музичних інструментах грають музиканти?

https://www.youtube.com/watch?v=nZ6Ma_EZ0Ps&ab_channel=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5.%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%98%D0%9E%D0%A4%D0%9E%D0%9D%D0%94%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8

 Музиканти виконували музику на ударних інструментах.

До ударних інструментах належать усі інструменти, по яких б'ють, або струшують, щоб отримати звуки.

2. Перегляньте відео і спробуйте назвати музичні інструменти, на яких грають музиканти.

https://www.youtube.com/watch?v=HO_B0XEloOE&ab_channel=Arhaperion

3. Заспівайте пісню https://www.youtube.com/watch?v=0hMhB4bBqiI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

Дякую за роботу.




Тема. Світ невідомий, казковий. Контраст музичних образів . Сюїта.

1. Перегляньте фрагмент мультика на тему сюїти Едварда Гріга "Пер Гюнт". В печері гірського короля.

https://drive.google.com/file/d/1wzNl50kDzBqmEy5DUeExCvLG59gNVqfa/view?usp=sharing

СЮЇТА - музична форма, що складається з декількох окремих частин контрастних за звучанням, які обє'днані спільним задумом.

2. Перегляньте ще один номер із сюїти "Пер Гюнт" Пісню Сольвейнг.

https://drive.google.com/file/d/1Tx-AhjfOPTKoE-ybJ0NhSqF4Hs4tblF7/view?usp=sharing

3. Розучіть руханку "Весело нам" https://www.youtube.com/watch?v=8Of4_BSEM9Y&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

Дякую за роботу!

Немає коментарів:

Дописати коментар