5 клас музичне мистецтво




17.11.2022. Тема.  Гармонія і композиція у творах мистецтва.

1. Опрацюйте презенттацію   https://docs.google.com/presentation/d/1pjn6U72j8e5fIAvcpOxyml66KeY7fl-0/edit?usp=share_link&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте завдання в робочому зошиті на сторінці 24-25.

3. Розучи пісеньку Н.Май "Пісня про чарівника" https://www.youtube.com/watch?v=mcX1CF_Q9rw

Дякую за роботу.




Тема. Мистецький ансамбль

1. Опрацюйте  відео-презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1IYKN44MEG6Zjit0X7xVdcezb75goIRG4/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте завдання в зошиті на сторінці 16-17.

3. Виконайте вправу-гру https://learningapps.org/25933070

Дякую за роботу.

Анамаційно-ігровий фільм               https://sway.office.com/1roW2WaLc5GTer7Q?ref=Link&loc=play                             

Карнавал крокує континентами

https://sway.office.com/hHC4aKw8hMZQEwyG?ref=Link&loc=play


Тема. Циркові образи в музиці    https://sway.office.com/YgmYOjqS2GCEjU2K?ref=Link&loc=play          

https://sway.office.com/xQHYURYkQWxJ8iCK?ref=Link&loc=play                          

   Тема. Прекрасне у простому

 https://sway.office.com/Z9FGHBHbh2YaBI1u?ref=Link

Тема. Художні образи в диячому кінофільмі

https://sway.office.com/HlSRmveckDdtaRJ2?ref=Link&loc=play

Тема. Розмаїта палітра музичного мистецтва   https://sway.office.com/z2UDoK5Cw3pK1VKF?ref=Link

Тема. Професійне мистецтво

https://sway.office.com/u02aNB30wvCBIHCL?ref=Link&loc=play

Тема. Зустрічі мистецтв у кіно 

 https://sway.office.com/rBvVYYVAF3YnfFMw?ref=Link&loc=play


Тема. Неймовірні образи мультиплікації

https://sway.office.com/8gjEECjjBQH17gzP?ref=Link&loc=endofstory


01.06.2022. Тема. Назустріч канікулам. Узагальнення.

1.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 15.00.

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Спроба дається лише одна. Успіхів!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9274845

Дякую за роботу.



25.05.2022. Тема. Музика і хореографія

1. Опрацювати презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1s3uYe23JVR8BG19BgGKramkCCguKer7I/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2. Переглянути відеоурок, прослухати музичні твори https://www.youtube.com/watch?v=NN33EiTVKvg

Дякую за роботу.




18.05.2022. Тема. Музика і циркове мистецтво. 

1. Опрацюйте презентацію   https://docs.google.com/presentation/d/1FqqdOgy_mkNgXTuL35yK-2tUP5bHiCtt/edit?usp=sharing&ouid=109516991326247562900&rtpof=true&sd=true

2.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 23.00.

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн. Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.



Срібні тембри духового оркестру.



11.05.2022. Тема уроку. Музика в кіно.

1. Виконайте вправу "Види мистецтв" https://learningapps.org/23433723

  •  Значне місце відведене музиці в «наймолодшому» з мистецтв – кіно. Слово кіно походить від грецького слова кіпео — рухаю.
  • Перші кінофільми з’явились на початку ХХ ст. Вони були чорно-білими і німими. Актори висловлювали свої почуття жестами і мімікою. Репліки персонажів писались окремо. Як ви думаєте, чи цікаво було глядачам дивитися таке кіно? Не дуже...
  • З появою перших «німих» кінофільмів будь-який беззвучний рух на екрані викликав подив чи навіть острах: бо ж у природі кожен рух породжує звук. От і виникла потреба у музичному супроводі кінофільмів. Ще до винайдення звукового кіно фільми супроводжувалися звучанням музики у виконанні піаніста. Його називали тапером (від французького – «стукати», «ударяти»).
  • Саме музика, оживляючи «картини, що рухались», допомагала яскравіше, глибше переживати зміст фільму.
  • Найчастіше німі фільми супроводжувала музика регтайму. Слово це означає «рваний» або «розірваний час» . це специфічний жанр імпровізаційного музикування, джерелом якого стала творчість піаністів, які використовували характерні ритмічні зрушення, «неправильні» акценти під час озвучування фільму.

2. Переглянути відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=U1RQ6hlYvHk

3. Опрацювати у  підручнику ст.158-163

4. Зіграй в лото https://learningapps.org/18728508

Дякую за роботу. 






27.04.2022. Тема уроку. Музика в театрі.

1. Опрацюйте презентацію  

2. Перегляньте відеосюжет  https://www.youtube.com/watch?v=JCNsVC_uxO8&t=188s&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D0%B8%D1%8F%D0%A7%D0%B0%D0%B8%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F                        

3. Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 23.00.

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.






20.04.2022. Тема уроку. Музика і візуальні види мистецтва.

Переглянути відеоурок, запишіть нові музичні терміни в зошит

https://www.youtube.com/watch?v=q57oWVxinUU

Дякую за роботу.





13.04.2022. Тема. Музика і слово. 

1. Опрацюйте відеосюжет https://www.youtube.com/watch?v=FVI5czV8Zac&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%AF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 23.00.

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.





30.03.2022. Тема уроку. Звучить хор.

1.  Опрацюйте презентацію    https://drive.google.com/file/d/1u2OWxAGRu7lWUYHnp2RUjONDtW7mM08W/view?usp=sharing

2. Виконайте завдання з підручника на сторінці 134. Відповіді чекаю в особисті  повідомлення.

Дякую за роботу.





23.03.2022.Тема уроку. Світ вокальної музики.

1. Опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=tbYRnXRkhu4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0106

2. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.      Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Спроба дається лише одна. Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2329586

Дякую за роботу.




16.03.2022. Тема уроку. Велике українське сімейство

1. Опрацювати презентацію

2. Прослухайте Ноктюрн Михайла Калачевського https://www.youtube.com/watch?v=UmpMETRLx2I&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Розучіть пісню Н.Май "Червона калина" 

https://www.youtube.com/watch?v=ev9XrBQNM6A&ab_channel=ArtLessons


https://www.youtube.com/watch?v=eS2NNY0MfhU&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD

Дякую за роботу.



Тема уроку. Музична скарбничка композитора.

1.Перегляньте презентацію

2. Прослухайте та зробіть музичний аналіз фрагменту Дж. Верді. Тріумфальний марш із опери "Аїда"
3. Заспівайте пісню "Пісня про чарівників"
4. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 
    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.                    Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Пройти тести до кінця уроку. Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.

    
    
 

Тему уроку. Як розповідає музика?

У музиці є ще один засіб виразності, який допомагає композитору передати настрій і характер свого твору. Якщо той самий твір зіграти спочатку тихо, а потім гучно, то зміниться характер музики. Автор музичного твору завжди відчуває, де і коли слід змінити силу звучання.

Зміна сили звучання - це ДИНАМІКА.

Прослухай музичний твір Рахманінова  https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=SlcQWUn5DeI&feature=emb_logo&ab_channel=Rousseau

 Творче завдання  Прослухайте прелюдію ще раз, візьміть олівець і запишіть динаміку цього твору, використовуючи знаки F та Р. За допомогою пензлика і фарб спробуйте намалювати музику С. Рахманінова. Доберіть той колір, з яким у вас асоціюється прелюдія, а динамічні відтінки зобразіть різними відтінками цього кольору. Музика, як і живопис, має свої відтінки. Вийде кольорове зображення музики. 

Розучіть пісню https://www.youtube.com/watch?v=HlGLWpWH69M&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Дякую за роботу.







Тема уроку. У гості до музичних інструментів.

1. Опрацюйте відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=bpyKqjJd8KM&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE запиши із музичного словника визначення: тембр, діапазон, регістр.

2. Прослухай фрагменти балету "Лускунчик" П.І. Чайковського. Прислухайся, як звучать різні інструменти в танцях героїв у балеті "Лускунчик". Спробуй пізнати, які музичні інструменти виконують мелодію кожного танцю.

https://www.youtube.com/watch?v=h0s_tLZ3DMk&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%B8%D0%BD%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=1VigGrsU0BY&ab_channel=ArtWayMusic

3. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.
Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 

  Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.








Тема уроку. Як «рухається» музика?

1. Перегляньте відеофрагмент https://www.youtube.com/watch?v=6mBGBIwGrbc&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE 

запишіть у зошит визначення , що таке римт, темп.

2. Уважно прослухайте музичний твір "Тарантела" італійського композитора Джоаккіно Антоніо Россіні у виконанні акордеоніста Ігоря Завадського 

https://www.youtube.com/watch?v=Fnz0s7aejUQ&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B4%D0%AD%D0%BF%D1%88%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BD

3. Запишіть в зошит музичний термін:

Тарантела- один із найвідоміших італійських народних танців, поширених на півдні країни. Виконують йогоивпарах, бадьоро і швидко.

4. Познайомтесь із новою піснею https://www.youtube.com/watch?v=iOLWVvu2Jn4&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Дякую за роботу.





Тема уроку. Музика і слово. 

1. Прослухайте музичний твір М. Глінки  романс "Жайворонок"  

https://www.youtube.com/watch?v=cdkEw603ugk&list=RDOmD_D0XgLZk&index=3&ab_channel=OleksandrKlymovskyy

2. Опрацюйте презентацію 

3. Продовжуємо розучувати пісню https://www.youtube.com/watch?v=y83A-ydcl34&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A7%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA

Дякую за роботу.




Тема уроку. Музика та інші види мистецтва.

Уважно опрацюйте відеоурок, запиши нові терміни, прослухай музичні твори та вивчи нову пісню 

https://www.youtube.com/watch?v=Y6TQ0wRIgBg&ab_channel=%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B2%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B0

Дякую за роботу.





Тема уроку. Симфонічна музика

1. Опрацювати презентацію

     запишіть в зошит нові музичні визначення.

2. Опрацюйте до презентації відеосюжет- пояснення і прослухайте приклади симфонічної музики.

https://drive.google.com/file/d/1kzGUvDBHJkhAMUIxG7CPw1PtAS5FSw5E/view?usp=sharing

 3.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 23.00.

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.                    Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу.






Тема уроку. Грає ансамбль.

1. Опрацювати перезентацію 

    з підручника запишіть в зошит визначення, що таке  квартет (ст. 111)

 2. Прослухайте музичний твір  Барвінського https://www.youtube.com/watch?v=cdI3heLLhn0&list=RDcdI3heLLhn0&start_radio=1&t=37&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%A8%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD

3. Заспівайте пісню Чарівний смичок https://www.youtube.com/watch?v=AZQOsAq-oK8&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

А тепер спробуйте виконати караоке цієї пісні https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%87%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%BA+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BE%D0%BA%D0%B5

Дякую за роботу.





Тема уроку. Інструментальне соло.

1. Опрацювати презентацію 

2. Прослухати музичні твори

https://www.youtube.com/watch?v=wDr5EqztV4A&ab_channel=HenriVieuxtemps

https://www.youtube.com/watch?v=d5Ymp5CVAzs&ab_channel=%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%93%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2

https://www.youtube.com/watch?v=urlr2xZEmkU&ab_channel=%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0

Які у вас враження від почутої музики?

 4.  Виконайте онлайн-тести за посиланням. Увага, тест відкритий до 23.00.

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.                    Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Спроба дається лише одна. Успіхів!

Дякую за роботу!






Тема уроку. Чи є сюжет у музиці?

Іноді композитори дають назви своїм інструментальним творам, щоб якомога повніше донести до слухачів власні думки, почуття, переживання. Таку музику називають програмною, або сюжетною.

Програмна музика — це рід інструментальної музики, а також музичні твори, що мають словесну (іноді поетичну) програму і розкривають втілений у ній зміст.

 

Програмою може слугувати заголовок, який підказує слухачам, про що розповідається у творі (наприклад, «Ранок»Е. Ґріґа). Детальніші програми зазвичай складають за сюжетом літературного твору (симфонічна сюїта «Антар» М. Римського-Корсакова за однойменною казкою О. Сенковського), рідше — поза зв’язком із літературним прообразом(«Фантастична симфонія» Г. Берліоза).


Програмна музика — це інструментальна музика, створена за певним сюжетом, що відображається у спеціальній програмі або назві твору. Це музика, пов’язана з історичними подіями, якоюсь казкою чи окремим літературним твором.

 1.  Прослухайте музичний твір О. Бородіна. Симфонія № 2 «Богатирська» (І ч., експозиція);https://www.youtube.com/watch?v=l9wgVPsQxoI&feature=emb_logo&ab_channel=SamaraGISЛ. ван Бетховен. 

2. Прослухайте твір Л.ван Бехжовена Симфонію № 3 «Героїчна» (І ч.,експозиція).https://www.youtube.com/watch?v=ZF8YYydhpf4&feature=emb_logo&ab_channel=VladimirOvodok

- Чи схожі вони між собою?

- Який сюжет цих творів? Поміркуйте.

3. Виконайте пісню Островського "Зимова пісенька"

https://www.youtube.com/watch?v=BDpQmxPyFrI&list=RDBDpQmxPyFrI&start_radio=1&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Дякую за роботу!







Тема уроку. Скарбничка професіонала.

 1. Опрацюйте презентацію


2. Прослухайте музичні твори та проаналізуйте, передивившись музичний мультик, де використано 2 теми народних пісень.

Які музичні засоби виразності використав композитор?

https://www.youtube.com/watch?v=zvuWjKSV01k&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D1%8F%D1%8F%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

3. Розучіть пісню Островського "Зимова пісенька"

https://www.youtube.com/watch?v=BDpQmxPyFrI&list=RDBDpQmxPyFrI&start_radio=1&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Дякую за роботу!




Тема уроку. Давні українські зимові обряди.

1. Перегляньте презентацію

 

2. Прослухайте обробку М.Леонтовича "Щедрик"

https://www.youtube.com/watch?v=iP1JV_pRYY0&ab_channel=DudarykLviv

3. Прослухайте щедрівку в виконання різних країн

https://www.youtube.com/watch?v=pVHhDwdCjrc&ab_channel=%D0%9E%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F

Виконання народної щедрівки в різножанровому виконанні.

https://www.youtube.com/watch?v=MFcMatFa4R8&ab_channel=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4

4. Виконайте онлайн-тести за посиланням. 

    Скриншотів відправляти не потрібно, в мене програма  фіксує всі ваші оцінки онлайн.                    Прохання, в тестах прописувати своє ім'я та прізвище. 
    Пройти тести до наступного уроку. Спроба дається лише одна. Успіхів!




Тема уроку. Народні інструменти.

1. Перегляньте відеосюжет до уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=VRw8ul2bGKY&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%A5%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Заспівайте пісню "Народні музичні інструменти"

https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE




Тема уроку. Пісня живе серед нас.

1. Перегляньте презентацію до уроку.



2. Перегляньте відео про цікаві факти створення пісні.

https://www.youtube.com/watch?v=-IbLNimEoZY&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%94%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0





Тема уроку. Давні українські осінні обряди.

1. Перегляньте презентацію


2. Заспівайте пісню "Ой на горі та женці жнуть"

https://www.youtube.com/watch?v=klSj1vtuY8E&ab_channel=MusicTime

3. Запишіть в зошит новий музичний термін: 

Кантата- (італ. cantata, від лат. canto — співаю) — твір урочистого або лірико- епічного характеру, що складається з декількох закінчених номерів, виконується співаками-солістамихором у супроводі оркестру і призначений для концертного виконання.

4. Прослухайте фрагмент кантати Миколи Лисенка "Радуйся, ниво неполитая".

https://www.youtube.com/watch?v=x6EmYPxD19M&ab_channel=DudarykLviv

5. Опрацюйте в підручнику ст.54-57.

Дякую за роботу.





Тема уроку. Народна музика. Історія народу в пісні.

1. Перегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/embed/a5BwoezrY-g

2. Опрацюйте матеріал у підручнику ст.48-53.

3. Повторіть пісню "Пісня про чарівників"

Дякую за роботу.






Немає коментарів:

Дописати коментар